Přihlásit seRegistrace
Po-Pá: 8:00-16:00 | So: ZAVŘENO
Hradec Králové
Mýtská 229
30 let na trhu
Po-Pá: 8:00-16:00 | So: ZAVŘENO  

Kontaktujte nás

HONDA EU 32i Lehká kufříková elektrocentrála střídavého napětí

H720583
HONDA
Cena:
89.990 
(s DPH)
74.372 Kč
(bez DPH)
Obvykle do 3 dnů
+

HONDA EU 32i Lehká kufříková elektrocentrála střídavého napětí

 

  • Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
  • Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách"
  • Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel
  • Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost
  • Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
  • Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod
  • Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
  • Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
  • Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod
  • Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření
  • Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku
  • Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10
  • Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
  • V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon
  • Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
  • Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru
 

Tento stroje HONDA zakoupíte pouze v naší značkové prodejně v Hradci Králové, Mýtská 229!

Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) 84
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 571 x 306 x 452
Startování Ruční
Elektrický výstup 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) 3200
Technologie regulace el.výstupu Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Objem palivové nádrže (litrů) 4,6
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3,0
Model motoru GX 130 (Electronic Fuel Injection)
Suchá hmotnost (kg) 26,7
Třída krytí IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A) 91
Systém zapalování Tranzistorové bezkontaktní
Typ elektrocentrály Jednofázový
Chlazení Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) 11,3
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovité napětí (V) 230
Jmenovitý výkon (VA) 2600
Zdvihový objem (cm3) 130
Objem olejové náplně (litrů) 0,46
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC, EFI (elektronické vstřikování paliva)
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)max. 3500 - 5500