HONDA EG5500 Elektrocentrála s digitální regulací AVR
- Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo menších svařovacích agregátů, ale někdy i přístroje s citlivou elektronikou
- Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá "rámovka" EG 5500 má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu
- Velká nádrž na 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu více než jedné pracovní směny
- Elektrocentrála EG 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
- Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou
- Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci
- Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min
- Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
- Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
- Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
- Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru
Tento stroj HONDA zakoupíte pouze v naší značkové prodejně v Hradci Králové, Mýtská 229!
Záruční doba | 5 let |
Technologie regulace el.výstupu | D-AVR |
Typ elektrocentrály | Jednofázový |
Maximální výkon (VA) | 5500 |
Jmenovitý výkon (VA) | 5000 |
Jmenovité napětí (V) | 230 |
Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
Model motoru | 21,7 |
Model motoru | GX 390 |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Zdvihový objem (cm3) | 389 |
Vrtání a zdvih (mm) | 88 x 64 |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Objem olejové náplně (litrů) | 1,1 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 24 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 8,2 |
Startování | Reverzní |
Třída krytí | IP 23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 681 x 530 x 571 |
Suchá hmotnost (kg) | 82,5 |
Garantovaná úroveň akustického tlaku - dB(A) | 97 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) | 82 |
.