HONDA ECT 7000G Třífázová elektrocentrála
- Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů
- Tato spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála ECT 7000G má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a mimořádně odolný alternátor. Máme tak schopnost dodávat maximální výkon pro napájení třífázových spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. prouduElektrocentrála ECT 7000G: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.
- Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky
- Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály.Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci
- Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min
- Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V)
- Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
- Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
- Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Tento stroj HONDA zakoupíte pouze v naší značkové prodejně v Hradci Králové, Mýtská 229!
Délka záruční doby | 5 let |
Výstupní napětí (V/Hz) | 230 |
Výstupní fekvence (V/Hz) | 50 |
Učiník cos Φ | 0,8 / 1 |
Elektrický výstup |
400V / 230V / 50Hz |
Stabilita napětí (%/Hz) | 1 |
Stabilita kmitočtu (%/Hz) | 1 |
Stejnosměrné napětí (V) | - |
Stejnosměrný proud (A) | - |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Maximální výkon (VA) | 7000 / 4000 |
Jmenovitý výkon (VA) | 4000 / 6500 |
Chlazení | vzduchem |
Zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Startování | ruční |
Množství motorového oleje (l) | 1,1 |
Objem palivové nádrže (l) | 6,5 |
Měrná spotřeba paliva g/kWh | 310 |
Garantovaná hlučnost dB(A) | 97 |
Regulace výstupního napětí | kompoudní transformátor |
Krytí IP | 23 |
Jistič AC 3fáz | ano |
Jistič AC 1fáz | ano |
Pojistka DC | - |
Olejové čidlo | ano |
Voltmetr | - |
Počitadlo motohodin | volitelně |
Podvozek | volitelně |
Vnější rozměry D x Š x V (mm) | 800 x 550 x 540 |
Suchá hmotnost (kg) | 79 |